Every breath you take   The Police

Every breath you take
Every move you make
Every bond you break
Every step you take
I'll be watching you

Every single day
Every word you say
Every game you play
Every night you stay
I'll be watching you

Oh can't you see
You belong to me
How my poor heart aches
With every step you take
( With every breath you take )

Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
Every claim you stake
I'll be watching you

Since you've gone I've been lost without a trace
I dream at night, I can only see your face
I look around but it's you I can't replace
I feel so cold and I long for your embrace
I keep crying baby, baby, please

妳的每一次呼吸    警察合唱團

妳的每一次呼吸
妳的一舉一動
妳掙脫的每一個束縛
妳踏出的每一步
我都在注視著妳

每一天
妳說的每一句話
玩的每一個遊戲
留下來的每一夜
我都在注視著妳

難道妳還不明白
妳就是屬於我
我可憐的心在抽痛
隨著妳離去的每一步
(隨著妳的每一次呼吸)

妳的一舉一動
妳違背的每個誓言
妳偽裝的每個笑容
妳的每一個聲明
我都在注視著妳

妳離去後,我茫然無依
夜裡入夢,只夢見妳的容顏
我環目四顧,全是揮不去的妳
我全身冰冷,渴望妳的擁抱
我不停的哭泣,寶貝,求求妳........
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿歷那邊 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()